Η Ζωή Γεωργαντά γκρέμισε το σύστημα Σημίτη: 83 δις στο Βερολίνο από την συμμορία των εκσυγχρονιστών!


ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟ

83 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΣΗΜΙΤΗ ΓΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ!

ΦΟΥΣΚΩΣΑΝ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΤΟΥ 2009 ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΠΡΟΕΞΟΦΛΩΝΤΑΣ 3 ΔΙΣ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΩΝ!

ΕΞΟΦΛΗΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΟΠΛΩΝ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ!

Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΠΕΧΘΟΥΣ ΧΡΕΟΥΣ.

Με εντολή του ΥΕΘΑ Πάνου Καμμένου η άξια Ελληνίδα αποκάλυψε το τεράστιο σκάνδαλο της συμμορίας Σημίτη, που παρέδωσε την χώρα στους Γερμανούς, γεμίζοντας συγχρόνως τους οφσορ λογαριασμούς της μίζας. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η τραγωδία δεν σταματά εκεί. Η συμμορία του μνημονίου που ξέπλυνε τα σκάνδαλα Σημίτη, φρόντισε να πληρώσει 20 δις Ευρώ στους εμπόρους όπλων, με αρχιτέκτονα τον Βενιζέλο, τον Παπακωνσταντίνου και τον Στουρνάρα (όλως τυχαίως μέλη της συμμορίας Σημίτη) την πενταετία του μνημονίου! Για υποβρύχια που δεν είχαμε παραλάβει, ελικόπτερα που δεν είχαμε παραλάβει κλπ κλπ.

Σε όλα αυτά βεβαίως δεν συμπεριλαμβάνονται τα επαίσχυντα swaps που υπέγραφε νύχτα ο Σημίτης με την Deutsche Bank για να εξοφληθούν οι γερμανικοί κολοσοί.

Πράγμα που δεν έκανε ο Καραμανλής, όταν η Μέρκελ του «πρότεινε» να αγοράσει Eurofighter με «προνομιακό δάνειο» τύπου Σημίτη. Όταν μάλιστα το Βερολίνο απαιτούσε έλλειμμα κάτω του 3%, όπως ορθότατα γράφει ο Μανώλης Κωττάκης σήμερα στην Δημοκρατία.

 Ο Καραμανλής αρνήθηκε και προτίμησε να συγκρουστεί με.... την διαπλοκή μέσω του «Βασικού Μετόχου». Διαπλοκή που όμως είχε γερό μερίδιο από το πανηγύρι της μίζας των εξοπλιστικών και ξιφούλκησε για την πτώση της τότε κυβέρνησης.

Δεν είναι τυχαίο ότι μιζαδόροι εκδότες που διατηρούσαν συνεταιρικές οφσόρ για μίζες εξοπλιστικών, σήμερα πάλι ξεσπαθώνουν, όπως ξεσπάθωναν τότε. Μιλάμε για άθλιο παρακράτος που σήμερα έρχεται στο φως.

Η έρευνα της Ζωής Γεωργαντά αποδεικνύει ότι το σύνολο του χρέους προήλθε από αυτές τις επαίσχυντες συμφωνίες και τα πανωτόκια που όμως εξασφάλισαν στον Σημίτη την διαχρονική ατιμωρησία. Πως αλλιώς εξηγείται η προκλητική στήριξη π.χ. του Γιάννου από την διαπλοκή, που την ώρα που βρίσκεται ο μαύρος λογαριασμός στην λίστα Λαγκάρντ οι «νταβατζήδες» επανέρχονται με διθυραμβικά αφιερώματα; Η διαχρονική παρουσία Στουρνάρα; Η προστασία στον Παπακωνσταντίνου; Στον Βενιζέλο;

Και βέβαια στον αρχιερέα της διαπλοκής, Σημίτη, που ακόμα και τα μαύρα που του έφερνε ο Τσουκάτος από τον Χριστοφοράκο, βαπτίστηκαν «μίζες στον ΟΤΕ»! 15 χρόνια μετά!

Η έρευνα της Ζωής Γεωργαντά ήδη προκαλεί τριγμούς στο μαύρο μέτωπο και αλλάζει άρδην την διαπραγματευτική τακτική της κυβέρνησης έναντι του Βερολίνου. Αποδεικνύεται ότι η πτώχευση της Ελλάδας έγινε για να θησαυρίσουν τα πανίσχυρα γερμανικά συμφέροντα και οι ντόπιοι υποτακτικοί τους, όπως άλλωστε είχε αποκαλύψει και ο επιχειρηματίας Αβατάγγελος, περιγράφοντας την μαύρη συμφωνία Σημίτη – Σρέντερ, εκλεκτό τέκνο του οποίου είναι βεβαίως ο Μάρτιν Σουλτς. Αυτός που θέλει στην κυβέρνηση τον Θεοδωράκη, άξιο τέκνο του συστήματος Σημίτη.

Τίποτα λοιπόν δεν γίνεται στην τύχη.

Σχόλια

  1. ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ!!!

    Στις 23 Νοεμβρίου, μετά τιμών και πλούσιου μπουφέ στην Τανάγρα, ο υπουργός Eθνικής Άμυνας Βαγγέλης Μεϊμαράκης παρέστη στην παραλαβή των 15 πολύπαθων μαχητικών Mirage 2000-5 της γαλλικής Dassault, παρουσία του ομολόγου του Ερβ Μορέν (επί τη ευκαιρία έκαναν και μια συνάντηση για θέματα εξωτερικής πολιτικής, όπου ο γάλλος υπουργός τόνισε την ταύτιση των απόψεων των δύο χωρών).

    Διαβάσαμε στην «Καθημερινή» ότι «15 υπερσύγχρονα αεροσκάφη Mirage 2000-5 εντάχθηκαν στη δύναμη του στόλου της πολεμικής μας Αεροπορίας…» και νιώσαμε ασφαλείς, ίσως και λίγο περήφανοι, γιατί τα χρήματα που πάνε από την τσέπη μας στα εξοπλιστικά προγράμματα αποδίδουν καρπούς.

    Αλλά, αν υιοθετήσουμε την Global τακτική, αν προσεγγίσουμε δηλαδή το θέμα από τη διεθνή του άποψη, διαβάζουμε άλλα: «27 Νοεμβρίου 2007: Το τελευταίο από τα 601 γαλλικά μαχητικά αεροσκάφη της Mirage 2000 κατασκεύασε η Dassault, και έκλεισε τη γραμμή παραγωγής τους. Αυτό το αεροσκάφος παραδόθηκε στην ελληνική Πολεμική Αεροπορία ως μέρος μιας παραγγελίας συνολικά 15 αεροπλάνων. (http://www.strategypage.com/htmw/htairfo/articles/20071127.aspx).
    Δηλαδή οι γάλλοι μάς πούλησαν τα τελευταία αεροπλάνα και μετά πάει, το ’κλεισαν το μαγαζί!
    =======================================================
    Λίγα ακόμη στοιχεία, από την ίδια πηγή: «Το Mirage σχεδιάστηκε το 1970, πέταξε για πρώτη φορά δοκιμαστικά το 1978 και εντάχθηκε για πρώτη φορά σε πολεμικό στόλο το 1984. Υπηρέτησε σε διάφορες ζώνες μάχης, αλλά εκτός από τη ρίψη μερικών βομβών δεν έζησε ποτέ πολλή δράση. […] Το project των Mirage κόστισε στη γαλλική κυβέρνηση δισεκατομμύρια δολάρια σε επιχορηγήσεις».

    Η παραγγελία των 15 Mirage, μαζί με τον εκσυγχρονισμό άλλων 10, που είναι ήδη ενταγμένα στον στόλο της Πολεμικής Αεροπορίας, είχε αποφασιστεί στις 21.8.2000 από τον τότε υπουργό Άμυνας Άκη Τσοχατζόπουλο. Οι εξαγγελίες μιλούσαν και για ταυτόχρονη απόκτηση του πραγματικά νέου αεροσκάφους Eurofighter, αλλά δεν είδαμε ποτέ ούτε πτερύγιο. Το συνολικό κόστος τους, συμπεριλαμβανομένων 200 νέων βλημάτων αέρος - αέρος και 56 αέρος - εδάφους, έφτασε τα 1,627 δισ. ευρώ («Απογευματινή», 16.12.06).
    Ένας από τους λόγους που είχαν προτάξει τότε για την επιλογή του συγκεκριμένου τύπου αεροπλάνου ήταν η «ελάττωση της πολυτυπίας στην Πολεμική Αεροπορία».

    Η σύμβαση μιλούσε για έναρξη της παράδοσης των αεροσκαφών σε 35 μήνες (δηλαδή το 2003!), αλλά η Πολεμική Αεροπορία αρνήθηκε να τα παραλάβει λόγω προβλημάτων που παρουσίασαν σε ένα υποσύστημα αυτοπροστασίας. Η Dassault μιλούσε για οικονομικές εκκρεμότητες κι αργότερα μπήκε στη μέση η απογραφή.
    Έτσι, με περίσσεια υπερηφάνεια, εν έτει 2007, παραλάβαμε τα υπερσύγχρονα Mirage – λίγο πριν βάλουν οριστικό λουκέτο στη γραμμή παραγωγής τους…
    ====================

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου