Αν πάρει τα αεροδρόμια η Μερκελ θα ορίζει και την ροή του τουρισμού προς τη χώρα μας..Ας μη ξεχνάμε οτι τα περισσότερα ξενοδοχεία στα τουρκικά παράλια είναι Γερμανικών συμφερόντων..
ΜΕΡΚΕΛ ΠΡΟΣ ΤΣΙΠΡΑ: «ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ…. ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ»
Η Μέρκελ είναι η πρώτη που θα δει τις μεταρρυθμίσεις τις οποίες θα παρουσιάσει στους Ευρωπαίους ο Αλέξης Τσίπρας!
Ο πρωθυπουργός ετοιμάζει μία ατζέντα για την συνάντηση με την καγκελάριο στο Βερολίνο η οποία θα περιλαμβάνει την λίστα των μεταρρυθμίσεων, αλλά και τα αεροδρόμια!
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, στην πρόσφατη συνάντηση της
επταμερούς στις Βρυξέλλες η Μέρκελ, ενώπιον όλων, έθεσε το θέμα της
πώλησης των ελληνικών αεροδρομίων στην γερμανική Fraport και σε Έλληνα επιχειρηματία.
Η πώληση οργανώθηκε επί κυβέρνησης Σαμαρά, αλλά η νέα
κυβέρνηση έχει δεσμευτεί να την επανεξετάσει, καθώς δεν έχει
ολοκληρωθεί.
Είναι όμως φανερό ότι οι Γερμανοί θέλουν αγωνιωδώς τα
ελληνικά αεροδρόμια, και ουσιαστικά
συνδέουν το άνοιγμα της στρόφιγγας από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα με την εξέλιξη της υπόθεσης.
Ο πρωθυπουργός θέλει το πρωί της Δευτέρας να έχει έτοιμη την λίστα
με τις μεταρρυθμίσεις που συμφώνησε στην επταμερή και να την παρουσιάσει
στην Άνγκελα Μάρκελ../...
Στο πλαίσιο αυτό είχε συναντήσεις ήδη από το
Σάββατο με το οικονομικά επιτελείο (Δραγασάκης, Βαρουφάκης, Τσακαλώτος).
Ο Αλ. Τσίπρας έχει ζητήσει από τους συνεργάτες και τους υπουργούς
του να συντάξουν ολοκληρωμένη λίστα.
Οι προτάσεις θα είναι
ομαδοποιημένες και χρονολογικά μοιρασμένες ανά φάση υλοποίησης.
Θα
περιλαμβάνουν μέτρα για την καταπολέμηση φοροδιαφυγής και της
φοροαποφυγής, η δημιουργία του νέου ΤΑΙΠΕΔ που θα ενισχύει με τους
πόρους του το ασφαλιστικό σύστημα και την κοινωνική πολιτική, αλλά και
οι ιδιωτικοποιήσεις.
Η κυβέρνηση θα εξετάσει κάθε πρόταση για
ιδιωτικοποίηση ξεχωριστά και με βάση τις αρχές της (π.χ. δεν πωλούνται η
ενέργεια και το νερό), αλλά και τις διεθνείς συνεργασίες που θέλει να
επιτύχει.
Στο πλαίσιο της επιτάχυνσης των μεταρρυθμίσεων ο πρωθυπουργός
συνάντησε στο Μαξίμου και την πρόεδρο της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου.
Η
συνάντηση κράτησε περίπου 45 λεπτά και η πρόεδρος αναχώρησε μάλλον
πιεσμένη, σύμφωνα με παρατηρητές. Σε κάθε περίπτωση πλέον η Ζ.
Κωνσταντοπούλου είναι ενήμερη από τον Αλ. Τσίπρα ότι μπορεί να
χρειαστούν συντμήσεις στις διαδικασίες προαγωγής του νομοθετικού έργου.
Υπενθυμίζεται ότι η Ζ. Κωνσταντοπούλου δεν προήδρευσε κατά την
συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής του νομοσχεδίου για τις 100 δόσεις –
ενέργεια που είναι ξένη με τις συνήθειές της.
Έφτασε μάλιστα στο τέλος
της ονομαστικής ψηφοφορίας και αφού είχε ολοκληρωθεί η πρώτη ανάγνωση.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ε. Βενιζέλος είπε στην ομιλία του ότι
απουσίασε ως αντίδραση για το ότι η κυβέρνηση ζήτησε η συζήτηση του
νομοσχεδίου να γίνει με την διαδικασία του κατεπείγοντος. Και η Ζ.
Κωνσταντοπούλου δεν τον διέψευσε, αν και έχουν περάσει δύο μέρες…
ΔΟΥΚΑΣ ΠΡΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ .
ΑπάντησηΔιαγραφή«Πουλήστε σε Ελληνες αεροδρόμια και λιμάνια»
Από τον Οκτώβριο 2008 ο κ. Π. Δούκας
είχε υποβάλει αναλυτικό σχέδιο για την αντιμετώπιση της κρίσης.
Στην επιστολή με ημερομηνία 22 Οκτωβρίου 2008
επεσήμαινε στον Πρωθυπουργό: «Δεν μπορεί να υποτιμηθεί η συμπεριφορά των διεθνών αγορών απέναντι στα ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου.Το επόμενο δωδεκάμηνο το Ελληνικό Δημόσιο θα χρειαστεί πάνω από 40 δισ. ευρώ για να καλύψει τις ανάγκες του και τα χρεολύσια. Χρειάζεται η απόλυτη εμπιστοσύνη των αγορών».
Στην επιστολή του ο κ. Δούκας πρότεινε μια σειρά μέτρα για την τόνωση της ανάπτυξης με πρωτοβουλίες που δεν θα απαιτούν μεγάλες νέες δαπάνες.
Τέτοια μέτρα είναι:
* Χωροταξικά να μπορεί να χτίσει ο Ελληνας με ορθολογικότερους συντελεστές δόμησης.
* Αποκρατικοποιήσεις με συμμετοχή των εργαζομένων.
* Αλλαγές στα τεκμήρια.
Τα τεκμήρια στρεβλώνουν την οικονομική δραστηριότητα. Εκτός από το καθαυτό κόστος αγοράς ενός προϊόντος και τους σχετικούς φόρους, ο πολίτης πρέπει να υπολογίσει και το επιπλέον «κόστος του τεκμηρίου». Οπου οι διασταυρώσεις στοιχείων υποδηλώνουν πως το επίπεδο διαβίωσης δεν συνάδει προς το εισόδημα που δηλώνεται, να γίνεται πολύ αυστηρός φορολογικός έλεγχος. Οι κανόνες-τυφλοσούρτης είναι αντιπαραγωγικοί και αναποτελεσματικοί.
* Οπως και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης,
το φορολογικό σύστημα πρέπει να υποχρεώνει τις επιχειρήσεις να τηρούν βιβλία και στοιχεία με τρόπο που να αποδεικνύει τις συναλλαγές τους αλλά αυτά τα βιβλία και στοιχεία να τηρούνται κατά την κρίση τους και να αποδεικνύονται το έσοδο και η δαπάνη με τον πιο πρόσφορο τρόπο. Π.χ., αν μια επιχείρηση δεν έχει έστω ένα τιμολόγιο διότι αρνείται ο προμηθευτής της να εκδώσει τιμολόγιο, η απόδειξη της πληρωμής (π.χ., με επιταγή ή με υπογεγραμμένη απόδειξή του) να είναι αποδεικτικό στοιχείο της δαπάνης για την επιχείρηση που κατέβαλε την πληρωμή και η Εφορία στη συνέχεια να ζητεί εξηγήσεις από τον λήπτη π.χ. της επιταγής για τη μη έκδοση στοιχείου ή για τη μη καταχώριση του εσόδου στα βιβλία του.
* Μείωση των αμυντικών δαπανών.
==========================
Για να μειώσουμε το τεράστιο κόστος των αμυντικών δαπανών πρέπει να δημιουργηθεί μια πιο κοινή ευρωπαϊκή αμυντική πολιτική. Ειδικά για τις αποκρατικοποιήσεις επισήμαινε πως «υπάρχει ανάγκη για εκτεταμένες αποκρατικοποιήσεις για να εισρεύσουν κεφάλαια στη χώρα, χρήματα στα δημόσια ταμεία, αλλά και για να τονωθεί η οικονομική δραστηριότητα, έστω και αν το μεγαλύτερο μέρος από τέτοια έσοδα προορίζεται για τη μείωση του χρέους.
Με κάποιες ουσιαστικές αποκρατικοποιήσεις
και μεταρρυθμίσεις μπορεί να αλλάξει το κλίμα στην αγορά και να αυξηθεί ουσιαστικά ο γενικός δείκτης χωρίς καμία κυβερνητική παρέμβαση.
**Ιδιωτικοποίηση:
=============
Προτείνω την άμεση μεταβίβαση ποσοστών του Δημοσίου σε ΟΤΕ, Ελληνικά Πετρέλαια, Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, ΟΛΠ, ΟΛΘ, ΕΥΔΑΠ, Καζίνο Πάρνηθας, ΛΑΡΚΟ, Κρατικά Λαχεία, ΟΔΙΕ, Κεντρική Αγορά Αθηνών κτλ. προκειμένου να αυξηθεί η ανταγωνιστικότητά τους σύμφωνα με τις ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς και του ανταγωνισμού, αλλά με ουσιαστική παροχή μετοχών στους εργαζομένους κάθε επιχείρησης (10% εντελώς δωρεάν συν 10% σε προνομιακές τιμές).
ΔΟΥΚΑΣ ΠΡΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ .(2)
ΑπάντησηΔιαγραφή«Πουλήστε σε Ελληνες αεροδρόμια και λιμάνια»
**Μετοχοποίηση:
αεροδρομίων και εισαγωγή τους στο Χρηματιστήριο. Να δημιουργήσουμε δύο μεγάλους ομίλους «διαχείρισης αεροδρομίων» και να προσελκύσουμε ιδιώτες επενδυτές (μεγάλοι ελληνικοί όμιλοι, ξένα γκρουπ κτλ.), αλλά να δοθεί στους εργαζομένους το 10% δωρεάν και άλλο ένα 10% σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές. Με ειδικό νόμο οι μετοχές των δύο αυτών εταιρειών να εισαχθούν άμεσα στο Χρηματιστήριο Αθηνών!
**Ηellenic Αirports Ι: Σπάτα, Κέρκυρα, Χανιά, Καβάλα, Νάξος, Κεφαλλονιά, Πάρος, Καλαμάτα, Κοζάνη, Χίος, Καστελόριζο κ.ά.
**Ηellenic Αirports ΙΙ: Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ιωάννινα, Ρόδος, Πρέβεζα, Μύκονος, Λήμνος, Σάμος, Σκιάθος, Λάρισα, Ανδραβίδα κ.ά.
**Τα λιμάνια της χώρας (εκτός Πειραιά και Θεσσαλονίκης) να χωριστούν σε άλλες τέσσερις ανώνυμες εταιρείες και να ιδιωτικοποιηθούν όπως και τα αεροδρόμια, με διασφάλιση της σύνδεσης με τις «ακριτικές» νησιωτικές περιοχές, με κίνητρα για τη διατήρηση των γραμμών αυτών και τη χειμερινή περίοδο. Προτείνω η πώληση των ποσοστών αυτών να γίνει κατά προτίμηση σε κοινοπραξίες των μεγαλύτερων ελλήνων επιχειρηματιών, επιχειρήσεων και εφοπλιστών!
Δηλαδή, καλούμε τους 50 μεγαλύτερους επιχειρηματίες εφοπλιστές και τους ζητάμε να αγοράσει ο καθένας από 0,5% ως 1% των κρατικών επιχειρήσεων σε full price- στην ανώτατη δυνατή τιμή- έτσι ώστε η ιδιοκτησία και ο δυναμισμός των επιχειρήσεων αυτών να παραμείνει σε ελληνικά χέρια!»