Σήμερα, το (Νέο!) Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο μπούκαρε σε τάξη Δημοτικού σχολείου και διέκοψε το εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας μάθημα, για να κάνει προπαγάνδα υπέρ της αποταμίευσης και του Τραπεζικού συστήματος. (Σήμερα έχουμε 22. Η παγκόσμια ημέρα της αποταμίευσης είναι στις 31 Οκτωβρίου.) Προέτρεψε τους ανήλικους μαθητές να ανοίξουν ένα λογαριασμό και να καταθέσουν 50 ευρώ προκειμένου να πάρουν μέρος σε κάποια λοταρία και να τα τετραπλασιάσουν.
Αναρωτιέμαι:
α)Η υπουργάρα το ξέρει; -αν το ξέρει, το εγκρίνει; -το επικροτεί; -το ενθαρρύνει; -το επιδιώκει;
β)Πόσο εύκολα μπαίνει ένας ενήλικος σε ένα δημοτικό σχολείο;
γ)Αν εγώ επιθυμούσα να προπαγανδίσω άλλα προϊόντα και υπηρεσίες, ας πούμε σακχαρώδη και γλυκά, κινητή τηλεφωνία, φάρμακα ή ακόμα και μια θρησκεία, θα μπορούσα να το κάνω; -γιατί όχι;
δ) θα δικαιωνόμουν σε ένα δικαστήριο, αν κατηγορούσα τον δάσκαλο, τον διευθυντή του σχολείου, τον Υπουργού ή κάθε υπεύθυνο για την αθέμιτη προπαγάνδα και τη χαμένη διδακτική ώρα; -Τα έξοδα του σχολείου για αυτή τη διδακτική ώρα βαρύνουν τον προϋπολογισμό.
ε) Δικαιούται ο δάσκαλος να αποκαταστήσει την αλήθεια, προβάλλοντας ένα ντοκιμαντέρ τύπου «Χρεoκρατία», ή θα θεωρηθεί απιστία προς την υπηρεσία και θα απολυθεί; -Πώς θα ξε-μολυνθούν τα μυαλά των μαθητών;
(Αγαπητέ φίλε, τέλειο. Μπήκα και το είδα. Το Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο -που ανήκει πια στην Eurobank- γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης με …κλήρωση, όπου 200 τυχεροί, αφού καταθέσουν τουλάχιστον 50 ευρώ, θα κερδίσουν έναν κουμπαρά με 200 ευρώ. Η αποταμίευση έγινε λοταρία. Και τα σχολεία προποτζίδικα. Ε βέβαια, μόνο αν κερδίσεις κάνα λαχείο, μπορείς να αποταμιεύσεις πια. Η Eurobank δεν είναι που μοίραζε τα δάνεια σαν κουφέτα; Τώρα, που μειώθηκε η ρευστότητα και παίζουν και λουκέτα στις τράπεζες, θυμήθηκε την αποταμίευση. Πάντως, ήταν καλό πράγμα η αποταμίευση, όταν μπορούσες ακόμα να αποταμιεύεις. Εγώ, που δεν πήρα δάνειο, δεν είχα πιστωτική και έβαζα και κάνα φράγκο στην πάντα για μια δύσκολη ώρα που θα μου έρθει να κάνω διακοπές πέντε-δέκα χρόνια, μια χαρά είμαι. Μην στενοχωριέστε για τα παιδιά στα σχολεία. Είναι ήδη καμένα από την τηλεόραση και το Facebook. Δεν κινδυνεύουν πια στο σχολείο. Να είστε καλά.)
α)Η υπουργάρα το ξέρει; -αν το ξέρει, το εγκρίνει; -το επικροτεί; -το ενθαρρύνει; -το επιδιώκει;
β)Πόσο εύκολα μπαίνει ένας ενήλικος σε ένα δημοτικό σχολείο;
γ)Αν εγώ επιθυμούσα να προπαγανδίσω άλλα προϊόντα και υπηρεσίες, ας πούμε σακχαρώδη και γλυκά, κινητή τηλεφωνία, φάρμακα ή ακόμα και μια θρησκεία, θα μπορούσα να το κάνω; -γιατί όχι;
δ) θα δικαιωνόμουν σε ένα δικαστήριο, αν κατηγορούσα τον δάσκαλο, τον διευθυντή του σχολείου, τον Υπουργού ή κάθε υπεύθυνο για την αθέμιτη προπαγάνδα και τη χαμένη διδακτική ώρα; -Τα έξοδα του σχολείου για αυτή τη διδακτική ώρα βαρύνουν τον προϋπολογισμό.
ε) Δικαιούται ο δάσκαλος να αποκαταστήσει την αλήθεια, προβάλλοντας ένα ντοκιμαντέρ τύπου «Χρεoκρατία», ή θα θεωρηθεί απιστία προς την υπηρεσία και θα απολυθεί; -Πώς θα ξε-μολυνθούν τα μυαλά των μαθητών;
(Αγαπητέ φίλε, τέλειο. Μπήκα και το είδα. Το Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο -που ανήκει πια στην Eurobank- γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης με …κλήρωση, όπου 200 τυχεροί, αφού καταθέσουν τουλάχιστον 50 ευρώ, θα κερδίσουν έναν κουμπαρά με 200 ευρώ. Η αποταμίευση έγινε λοταρία. Και τα σχολεία προποτζίδικα. Ε βέβαια, μόνο αν κερδίσεις κάνα λαχείο, μπορείς να αποταμιεύσεις πια. Η Eurobank δεν είναι που μοίραζε τα δάνεια σαν κουφέτα; Τώρα, που μειώθηκε η ρευστότητα και παίζουν και λουκέτα στις τράπεζες, θυμήθηκε την αποταμίευση. Πάντως, ήταν καλό πράγμα η αποταμίευση, όταν μπορούσες ακόμα να αποταμιεύεις. Εγώ, που δεν πήρα δάνειο, δεν είχα πιστωτική και έβαζα και κάνα φράγκο στην πάντα για μια δύσκολη ώρα που θα μου έρθει να κάνω διακοπές πέντε-δέκα χρόνια, μια χαρά είμαι. Μην στενοχωριέστε για τα παιδιά στα σχολεία. Είναι ήδη καμένα από την τηλεόραση και το Facebook. Δεν κινδυνεύουν πια στο σχολείο. Να είστε καλά.)
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου