Τρόπους περαιτέρω προσέγγισης με τη Ρώμη εξέτασαν Βαρθολομαίος και Ιερώνυμος. Καίγονται για τον οικουμενισμό και όχι για τον λαό της Ελλάδος και της Συρίας


Του Διονύση Μακρή 'αντι-πατριαρχικό και αντι -οικουμενιστικό κλίμα στην Ελλάδα,' 

Πολλοί αναρωτιούνται ποιά ή ποιές ήταν οι αιτίες της πρόσφατης ανεπίσημης επίσκεψης του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, το πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου. Ποιό άραγε να ήταν το γεγονός εκείνο που προκάλεσε τούτη την επίσκεψη; Ποιό το αντικείμενο των συνομιλιών των δύο Προκαθήμενων; Γιατί δεν μπορούσαν να συζητήσουν και να επιλύσουν το θέμα τούτο δια τηλεφώνου;

Βέβαια οι δύο πλευρές διέρρευσαν, χωρίς φυσικά να γίνουν από κανέναν πιστευτές, ότι αντικείμενο της συζήτησης τους ήταν δήθεν ο κίνδυνος ρήξης στις σχέσεις Ιεροσολύμων και Δαμασκού εξ αφορμής της εκλογής Αρχιερέα για το Κατάρ και το θέμα των μεταθέσεων Ιεραρχών στις λεγόμενες Νέες Χώρες (Βόρεια Ελλάδα). Μάλιστα δημοσιεύματα σύνδεσαν το θέμα των μεταθέσεων με την αναζήτηση μίας «φόρμουλας» δήθεν σεβασμού από την Εκκλησία της Ελλάδος στους όρους που περιλαμβάνονται στο κείμενο παραχώρησης του 1928!
Η ταυτόχρονη παρουσία ωστόσο στην Κωνσταντινούπολη, του Μητροπολίτη Περγάμου Ιωάννη, προέδρου από πλευράς Ορθοδόξων στον καταδικασμένο σε αποτυχία διπλωματικό διάλογο με τη Ρώμη και τη δυτική χριστιανική κοινότητα, μαρτυράει και εμμέσως αποκαλύπτει ότι το αντικείμενο των συνομιλιών είχε κυρίως να κένει με την ενίσχυση του νοσηρού οικουμενισμού!

Το Οικουμενικό Πατριαρχείο είναι αλήθεια ότι επιθυμεί διακαώς να αναθερμάνει τον «διπλωματικό και οικονομικό», όπως αποδεικνύεται στην πράξη στόχο του διαλόγου με το Βατικανό, ιδιαίτερα τώρα που ο νέος πάπας Φραγκίσκος ο Α’ λόγω των δυσκολιών που αναφύοντα από τα ηθικά και οικονομικά σκάνδαλα των υψηλά ισταμένων Καρδιναλίων παρουσιάζεται ανοικτός σ’ όλα!!!

Γιατί ας μην κρυβόμαστε πλέον στο βάθος του διαλόγου κρύβονται τα ευρωπαϊκά κονδύλια για δήθεν αντιμετώπιση της φτώχειας, την Αφρική, την ανάδειξη πολιτιστικών θεμάτων, θρησκευτικού τουρισμού κ.ο.κ. Και τα λεφτά είναι πολλά, όπως λέγει, η λαϊκή ρήση και δεν αφήνουν κανέναν, μα κανέναν πιστέψτε με αδιάφορο...
Το ζήτημα λέγεται ότι έχει να κάνει με τη μοιρασιά, ισχυρίζονται όσοι γνωρίζουν τα θέματα τούτα καλά.Ως εκ τούτου η αναγκαιότητα της επίσκεψης ήταν απόλυτα επιβεβλημένη, μιας και τα τηλέφωνα εύκολα σήμερα παρακολουθούνται.
Κι ήταν επιβεβλημένη γιατί το ανοικτό φλερτ του Πατριάρχη Βαρθολομαίου με το Βατικανό δεν είναι αποδεκτό από το σύνολο σχεδόν των συνειδητών πιστών Ορθοδόξων κληρικών και λαϊκών στην Ελλάδα, κάτι που εγκυμονεί πολλαπλούς κινδύνους για το Φανάρι και τις προσδοκίες του.
 Και αυτό ακριβώς το απαράδεκτο υποκριτικό φλερτ του Πατριάρχη τροφοδοτεί ένα........
έντονο και πρωτοφανές αντι-πατριαρχικό και αντι -οικουμενιστικό κλίμα στην Ελλάδα, το οποίο όχι μόνο δεν περνά απαρατήρητο από το Φανάρι αλλά προκαλεί και έντονες ανησυχίες.
 Γιατί η αυξανόμενη αντι-οικουμενιστική τάση αντιτίθεται της προσπάθειας κοσμικού εναγκαλισμού του και συμπόρευσης του ψεύδους της Δύσης με την αλήθεια της Ανατολής. Επιπλέον όμως αποτελεί εμπόδιο και στις προσδοκώμενες βουτιές στο προγραμματισμένο εκ των Βρυξελλών πακτωλό των ευρώ και των δολαρίων!
Για να καταλάβατε τι εννοούμε σας αναφέρουμε ότι η Ε.Ε. διαθέτει κονδύλια ενός δισεκατομμυρίου περίπου ευρώ μέσω κυρίως της ιεραποστολής για να αποτρέψει ένα κύμα Αφρικανών μεταναστών στην Ευρώπη!!! Τα χρήματα αυτά τα διαχειριζόταν αποκλειστικά μέχρι πριν από λίγα χρόνια το Βατικανό.
Γι’ αυτό το λόγο λοιπόν το Φανάρι βολιδοσκόπησε και εν συνέχεια ως φημολογείται αναζήτησε να βρει συμπαράσταση στο πρόσωπο του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου, επιστήθιου φίλου του Πατριάρχη Βαρθολομαίου.
Σύμφωνα μάλιστα με αξιόπιστες πηγές στη συζήτηση των δύο ανδρών εξετάστηκαν τρόποι μείωσης των αντιφρονούντων στα ενωτικά σχέδια με το Βατικανό και καταλλαγής του αντι -οικουμενιστικού ρεύματος... τόσο στους κύκλους της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, όσο και στον ιερό κλήρο και στο χριστεπώνυμο ποίμνιο αυτής.
Ο ορατός κίνδυνος εξάλλου χρεοκοπίας των Οικονομικών Υπηρεσιών της Εκκλησίας της Ελλάδος (ΕΚΥΟ) κάνει τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο ιδιαίτερα ευάλωτο και άρα συνεργάσιμο ακόμη και στις πιο ακραίες απαιτήσεις του Φαναρίου...
Άλλωστε το Φανάρι δύναται να εγγυηθεί και να προσφέρει χάρη της αρίστης οικονομικής του κατάστασης την αναγκαία ρευστότητα έτσι ώστε να αντιμετωπιστούν οι δυσκολίες. Μία τυχόν χρεοκοπία της ΕΚΥΟ είναι βέβαιο πως θα αποδυνάμωνε παντελώς τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και πιθανόν να τον εξανάγκαζε ακόμη και σε παραίτηση... Κάτι τέτοιο φυσικά σ’ αυτήν την δύσκολη περίοδο δεν θα βόλευε πολλούς και ιδιαίτερα το Φανάρι.
Είναι αλήθεια ακόμη ότι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος προσδοκά και επιθυμεί διακαώς να έχει εξασφαλίσει για πολλούς λόγους τη συνεργασία της Αθήνας και των Ιεροσολύμων στα σχέδια προσέγγισης του με το Βατικανό.
Άλλωστε η συμμετοχή του στην ενθρόνιση του νέου Πάπα Φραγκίσκου του Α’ de facto φανερώνει, όπως υποστηρίζουν καλά ενημερωμένες εκκλησιαστικές πηγές ότι είναι αποφασισμένος να προχωρήσει ως το τέλος, αυτό που δεν μπόρεσαν λόγω της σθεναρής αντίδρασης του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού να κάνουν το 1439 οι Βυζαντινοί Ιεράρχες που είχαν αποδεχθεί μέσα από κάθε λογής πιέσεις την ένωση με τη Δύση!
 Η παρουσία του Πατριάρχη στην ενθρόνιση πέραν της εκκοσμίκευσης και των στόχων του εντυπωσιασμού αποτελούσε σαφέστατη ένδειξη του διαρκώς αυξανόμενου εναγκαλισμού του Φαναρίου με την αίρεση και την κακοδοξία, υποστηρίζουν εκκλησιαστικοί κύκλοι.
Μέσα στο πλαίσιο αυτό θεολογικοί δυτικοί κύκλοι υποστηρίζουν ότι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος παρουσιάζεται πλέον πρόθυμος προς την αποδοχή ενός σχεδίου επανένωσης με βάση τις οκτώ Οικουμενικές Συνόδους.
 Και εν συνέχεια οι δύο πλευρές «ενωμένες και αδελφωμένες» να αναζητήσουν την επίλυση στα προβλήματα που έχουν ανακύψει και στις μετέπειτα διαφορές!!! «Θα μας ενώνει η κοινή συμπόρευση στην αλήθεια επί οκτώ αιώνες.
 Τα υπόλοιπα θα τα βρουν οι θεολόγοι μας. Λίγη καλή θέληση και διάθεση κι από τις δύο πλευρές θέλει το όλο ζήτημα για να ξεπεραστούν οι αγκυλώσεις του παρελθόντος...» τόνιζαν οι ίδιοι κύκλοι!
Εκ των ανωτέρω λοιπόν φαίνεται ότι στο Φανάρι πνέει ο ίδιος άνεμος που έπνεε το 1439, όταν η απειλή των Οθωμανών και η οικονομική κρίση του Βυζαντίου οδηγούσε σε απεγνωσμένες διπλωματικές κινήσεις...
Τώρα υπάρχουν και απειλές (ρωσική Εκκλησία) και κρίσεις (πνευματική) αλλά και προκλήσεις (οικονομικές) που οδηγούν τον Πατριάρχη στο απαράδεκτο γεγονός των συνεχών εκπτώσεων από την αλήθεια της Ορθόδοξης Πίστης.
Άλλωστε ο φαρισαϊσμός με τη μορφή της στυγνής συνδιαλλαγής και της διαπραγμάτευσης ανέκαθεν ταλαιπωρούσαν την Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία μας. Και ο φαρισαϊσμός τούτος είναι γνωστό ότι άνοιξε διάπλατα τις πύλες σε ποικίλες μορφές εκκοσμίκευσης, οι οποίες στηρίζονται σε μασωνικά πρότυπα και θεωρίες περί αρχιτέκτονα του σύμπαντος και λοιπών σατανιστικών ιδεολογιών του σκότους!
Το ζήτημα είναι λοιπόν στο τι θα πράξει ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και τι είδους δεσμεύσεις ανέλαβε απέναντι στον επιστήθιο φίλο και στήριγμά του, τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο. Θα ήταν τραγικό για την Εκκλησία της Ελλάδος λ. χ. να αρχίσει να προωθεί στην αρχιερωσύνη κληρικούς φίλα προσκείμενους στα ανωτέρω σχέδια.
 Θα ήταν επίσης τραγικό να εκπροσωπείται σ’ αυτούς τους ανούσιους ψευτο -διαλόγους από πρόσωπα «ευάλωτα» και θεολογικά φτωχά!
 Θα ήταν επίσης τραγικό να προωθούνται κοινά προγράμματα μέσω των ΜΚΟ με το Βατικανό με διάφορα προσχήματα...
Ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος δυστυχώς παγιδεύτηκε με αυτά και το πλήρωσε ακριβά. Ελπίζουμε ο νυν Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος να μην προβεί στις ίδιες .... εκπτώσεις και στα ίδια λάθη!

Συντάκτης: ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΚΡΗΣ
Πηγή: ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2013 orthodoxia.gr

Σχόλια

  1. ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

    Ματθαίος : «Ο δε Ιησούς κράξας αφήκε το πνεύμα. «Και τα μνημεία άνοιξαν και πολλά σώματα των νεκρών αγίων ηγέρθησαν και εξελθόντες εκ των μνημείων μετά την έγερση αυτού (του Ιησού) εισήλθαν εις την άγια πόλη και ενεφανίσθησαν σε πολλούς» (Ματθαίος 27: 50-54).

    Το συγκεκριμένο εδάφιο είναι εντελώς παρανοϊκό! Όχι μόνο σηκώνονται μαζικά νεκροί από τους τάφους…αλλά ενώ ξύπνησαν απ’ τον σεισμό (την ώρα του θανάτου του Ιησού) αποφασίζουν να μπουν στην πόλη, μόνο μετά την ανάσταση του Ιησού ώρες αργότερα!

    Δηλαδή, μόλις ο Ιησούς παρέδωσε το πνεύμα, όχι μόνο έγινε μέγας σεισμός, αλλ’ απ’ αυτόν «ξύπνησαν» (αναστήθηκαν) πολλοί αρχαίοι άγιοι…όπως ο Αβραάμ, ο Ιωσήφ, ο Μωυσής, ο Ηλίας, ο Δανιήλ, και δεκάδες άλλοι προπάτορες και προφήτες της βιβλικής ιστορίας! Περίμεναν κάπου κρυμμένοι ώρες ολόκληρες, πρώτα να αναστηθεί ο Ιησούς, η υποτιθέμενη «απαρχή των κεκοιμημένων» (Α΄Κορινθίους 15: 20) και μόνο μετά την ανάστασή του, αποφάσισαν να βγουν απ’ την κρυψώνα τους και όλοι μαζί έκαναν μια χαρούμενη πασχαλινή παρέλαση μέσα στην πόλη!


    Κι όμως αυτά ακριβώς λέει ο ευαγγελιστής Ματθαίος… Οι άγιοι της Παλαιάς Διαθήκης, σέρνοντας πίσω τους τα λειωμένα σάβανά τους, παρέλασαν καμαρωτοί μέσα στην πόλη! Παρ’ όλα αυτά δεν ξεσηκώθηκε ξοπίσω τους ολόκληρη η κατάμεστη από κόσμο εορτάζουσα πόλη, αλλά με κάποιον τρόπο, πέρασαν ανάμεσά τους απαρατήρητοι και ενεφανίσθησαν σε πολλούς (δηλαδή μόνο σε ημέτερους)…γι’ αυτό δεν έγινε κοσμοσυρροή τέτοια, που θα μπορούσε να αφήσει πίσω της μια απ’ τις εντονότερες καταγραφές στα ιστορικά αρχεία των Ρωμαίων!

    ΑΠΟΡΙΕΣ: Τελικά γιατί αναστήθηκαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι…και τι απέγιναν όλοι αυτοί οι αναστημένοι άγιοι; -Πως τους υποδέχθηκαν οι «πολλοί» που είχαν την τύχη να τους συναντήσουν;
    -Πως τους περιποιήθηκαν;
    -Τους έπλυναν, τους έντυσαν και τους τάισαν;
    -Άραγε μπορούσαν να κοιμηθούν μετά από τόσο ύπνο αιώνων;

    -Πως τους φάνηκε ο κόσμος τόσους αιώνες μετά;
    - Μήπως τους ρώτησαν, πως πέρασαν όλο αυτόν τον καιρό στον άλλο κόσμο;
    -Τι είπαν για τον Άδη απ’ τον οποίο επέστρεψαν; Για τους Έλληνες και τους Ρωμαίους που πρωτοαντίκρισαν;
    - Μήπως κάποιοι απ’ αυτούς έγραψαν και τα απομνημονεύματα τους; Και μετά;
    -Πόσο καιρό μετά ξαναπέθαναν; Μιας και ήταν ήδη άγιοι, δηλαδή μεγάλα ονόματα της ιουδαϊκής ιστορίας…γιατί δεν ηγήθηκαν του Χριστιανισμού;

    Μήπως, μόλις ολοκλήρωσε με επιτυχία την επικίνδυνη αποστολή του ο Ιησούς, στην μνήμη όλων ξύπνησε ο Αβραάμ, αυτός που πρώτος δίδαξε την εικονική θυσία του γιου του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου