ΔΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΔΝΤ.


Πολύ καιρό πριν την έλευση του ΔΝΤ στην Ελλάδα, αποκαλύπταμε: Το φιάσκο του ΔΝΤ. Κατάρρευση Εθνικών οικονομιών και …δημόσιες σχέσεις με τα ΜΜΕ υπό το βλέμμα των ΗΠΑ.
Τώρα περάσαμε στην εποχή της “διαφάνειας”!Εκδρομή χλιδής για Ελληνες δημοσιογράφους

Εμαθαν τα κόλπα γρήγορα και διοργανώνουν δεκαήμερο ταξίδι για δημοσιογράφους στις ΗΠΑ με όλα τα έξοδα πληρωμένα, για να κάνουν δημόσιες σχέσεις και λόμπι υπέρ των συμφερόντων τους και των θέσεων που εκφράζουν.

Η εκδρομή της χλιδής διοργανώνεται από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, που επιχειρεί να εκμαυλίσει συνειδήσεις τη στιγμή που προβάλλεται ως αναμορφωτής της δημόσιας ηθικής της χώρας.
Η όλη ιστορία δείχνει ότι οι δήθεν αδιάφθοροι και ατσαλάκωτοι τεχνοκράτες έμαθαν γρήγορα τα κόλπα.Τα πλάγια μέσα

Ετσι, αφού διαπίστωσαν ότι η αρνητική εικόνα του ΔΝΤ στην ελληνική κοινή γνώμη πρόκειται να αλλάξει μόνο όταν επιτύχει το πρόγραμμα που έχουν οι ίδιοι προτείνει, δηλαδή ποτέ, αποφάσισαν, φαίνεται, να θέσουν σε ισχύ τα πλάγια μέσα. Ανερυθρίαστα εφαρμόζουν στην Ελλάδα, την οποία και εκ του λόγου αυτού συνάγεται ότι αντιμετωπίζουν ως αποικία, επικοινωνιακά τεχνάσματα όπως τα πληρωμένα ταξίδια δημοσιογράφων, τα οποία δεν θα μπορούσαν να διανοηθούν ούτε να τα προτείνουν στη χώρα απ’ όπου προέρχονται, τις ΗΠΑ.
Ηδη τα σαΐνια του ΔΝΤ έχουν «ξαμοληθεί» για δουν ποιους δημοσιογράφους και από ποιους χώρους θα καλέσουν. Η μνημονιακή γραμμή που υπηρετούν πιστά μεγάλα μέσα μαζικής ενημέρωσης αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα στο να περάσει στην κοινωνία, η οποία αντιδρά.
Το αστείο και τραγικό ταυτόχρονα είναι ότι το ΔΝΤ υποτίθεται ότι ήθελε να αναμορφώσει τα ήθη και έθιμα της Ελλάδας και κυρίως να σταματήσει τέτοιου είδους πρακτικές που αποσκοπούν στο να παρουσιάζουν το άσπρο για μαύρο ή το αντίθετο.
Τελικά όμως φτάνει στο σημείο να τις χρησιμοποιήσει, με στόχο υποτίθεται να έρθουν «κοντά» στο Ταμείο οι Ελληνες δημοσιογράφοι και να δουν πόσο ενδιαφέρεται αυτό για το καλό όλης της ανθρωπότητας.................



Οι τράπεζες το ’90
Τέτοια ταξίδια διοργάνωναν μέχρι πρόσφατα οι τράπεζες, που προκαλούσαν δημοσιογράφους στην ετήσια σύνοδο του ΔΝΤ στη Νέα Υόρκη. Τα ταξίδια εκείνα, εκτός από τον ενημερωτικό χαρακτήρα τους, είχαν ως στόχο και την εξαγορά δημοσιογραφικών συνειδήσεων, ώστε να αυξάνονται οι «φίλιες» δυνάμεις. Το παιχνίδι αυτό άρχισε να παίζεται έντονα στην Ελλάδα από τα μέσα της δεκαετίας του 1990, όταν ακόμα τα περισσότερα πιστωτικά ιδρύματα ήταν κρατικά.
Το ταξίδι του ΔΝΤ, που κατά τις πληροφορίες θα γίνει πριν από την Ανάσταση, τυπικά θα έχει ως στόχο να παρουσιαστεί στους Ελληνες δημοσιογράφους η εσωτερική λειτουργία του ΔΝΤ. Να φανεί δηλαδή η ανθρώπινη πλευρά του Ταμείου, σε αντίθετη με την εικόνα που έχει ο περισσότερος κόσμος γι’ αυτό.
Στην ουσία, επιχειρείται να περάσει η εικόνα ενός ΔΝΤ φιλικού προς τις κοινωνίες που συμβουλεύει, αλλά και προς εκείνους στους οποίους προτείνει λύσεις. Κοινός τόπος είναι ότι βρίσκεται σε εξέλιξη προσπάθεια εξωραϊσμού του ΔΝΤ και των νέων οικονομικών σχέσεων που εισάγει ως αντίτιμο της βοήθειας που δίνει.
Στη Λατινική Αμερική, όπου εμφανίστηκε το ΔΝΤ για να «βοηθήσει» τις προηγούμενες δεκαετίες, οι λαοί χαντακώθηκαν, ενώ κατά γενική παραδοχή των περισσότερων αναλυτών και στις προηγμένες καπιταλιστικές χώρες οι συνταγές του Ταμείου είναι παλιομοδίτικες, χωρίς φαντασία και με τεράστιες εμμονές στην αντιμετώπιση των προβλημάτων.

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
olympia.gr

Σχόλια