Με διπλωµατικό σίριαλ δουλικότητας, αµετροέπειας και λάιφ στάιλ µοιάζουν όσα συµβαίνουν στην ελληνική πρεσβεία στην Αγκυρα τα τελευταία χρόνια.
Την ίδια ώρα, η Τουρκία γελά σαρκαστικά µε τα καµώµατά µας και, παράλληλα, αυξάνει συνεχώς την προκλητικότητά της έναντι µιας Ελλάδας που -σύµφωνα µε τα τουρκικά media- καταρρέει λόγω της οικονοµικής κρίσης.
Το νέο επεισόδιο του σίριαλ έχει πρωταγωνίστρια τη σύζυγο του άρτι τοποθετηθέντος πρέσβη µας στην Αγκυρα Κυριάκου Λουκάκη, ο οποίος πριν από λίγες µέρες -στις 24 ∆εκεµβρίου- επέδωσε τα διαπιστευτήριά του στον Τούρκο πρόεδρο Αµπντουλάχ Γκιουλ.
Η κυρία Λουκάκη, λοιπόν, πλησιάζοντας τον κ. Γκιουλ για να τον χαιρετήσει εξέπληξε τους πάντες, κάνοντας έναν απροσδόκητο τεµενά (!), που χαροποίησε δεόντως τα τουρκικά media, καθώς θύµισε άλλες εποχές, εποχές ελληνικής ραγιαδοσύνης.
Και, σηµειολογικά, έδειξε ότι........ η πρεσβεία µας συµβαδίζει άριστα µε το νεο-οθωµανικό δόγµα της Τουρκίας, που είναι πολύ της µόδας στη γείτονα χώρα, η οποία τρελαίνεται για υποκλίσεις και τεµενάδες από ελληνικής πλευράς. Ο τεµενάς της κυρίας Λουκάκη θα µπορούσε να θεωρηθεί ένα -πολύ ατυχές- αλλά µεµονωµένο γεγονός, αν ήταν όντως µεµονωµένο. ∆υστυχώς, όµως, η ελληνική πρεσβεία στην Αγκυρα έχει προϊστορία σε κωµικοτραγικές επιλογές. Ας πιάσουµε όµως το κουβάρι από την αρχή…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ τη συνέχεια Στο ΧΩΝΙ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ (εκτάκτως από το Σάββατο στα περίπτερα όλης της χώρας)
Και, σηµειολογικά, έδειξε ότι........ η πρεσβεία µας συµβαδίζει άριστα µε το νεο-οθωµανικό δόγµα της Τουρκίας, που είναι πολύ της µόδας στη γείτονα χώρα, η οποία τρελαίνεται για υποκλίσεις και τεµενάδες από ελληνικής πλευράς. Ο τεµενάς της κυρίας Λουκάκη θα µπορούσε να θεωρηθεί ένα -πολύ ατυχές- αλλά µεµονωµένο γεγονός, αν ήταν όντως µεµονωµένο. ∆υστυχώς, όµως, η ελληνική πρεσβεία στην Αγκυρα έχει προϊστορία σε κωµικοτραγικές επιλογές. Ας πιάσουµε όµως το κουβάρι από την αρχή…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ τη συνέχεια Στο ΧΩΝΙ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ (εκτάκτως από το Σάββατο στα περίπτερα όλης της χώρας)
ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΓΚΑΙΜΠΕΛ
ΑπάντησηΔιαγραφήΨέμα , προπαγάνδα και λάσπη οι ιδεολογικοί απόγονοι του ΓΚΕΜΠΕΛ.
Αυτά είναι τα υλικά που έκτισαν oi Γκεμπελικοί την θεωρία της βρώμικης απαξίωσης του αντιπάλου. Τα ίδια υλικά χρησιμοποιεί σήμερα και η χρυσή αυλή.
Πρώτα παρουσιάζει το θέμα , διαστρεβλωμένο, φανταστικό , και πολλές φορές ανύπαρκτο, με σκοπό να δημιουργήσει την πρώτη εντύπωση αντιπάθειας προς τον χειριστή ή και «δημιουργό» , του προβλήματος.
Δεύτερο. Αρχίζει από την αντίθετη πλευρά του αποτελέσματος χωρίς να εμφανίζει πουθενά τους όρους , τις συνθήκες και τις δυνατότητες για την σωστή εκτέλεση του προγράμματος ή του έργου. Ταυτόχρονα κάνει ψεύτικες και ανήθικες συγκρίσεις με άλλα παρεμφερή θέματα , που ο αναγνώστης είτε δεν γνωρίζει , είτε ξέρει ελάχιστα.
Τρίτο. Ρίχνουν βρώμικη λάσπη στον ανεμιστήρα. Ειδικότερα στο διαδίκτυο γράφουν το πρόβλημα και τα πρόσωπα με ΜΕΓΑΛΑ γράμματα, για να δημιουργήσουν εντυπώσεις, ενώ η λάσπη έχει καλύψει τα πάντα. Στο τέλος και αφού ο αναγνώστης έχει διαβάσει το μισό και καταλαβαίνει τη,,συνέχεια , βάζουν στο τέλος ένα μικρό ερωτηματικό για να δείξουν ότι ..ρωτάνε και δεν κατηγορούν ΚΑΝΕΝΑ για όσα γράφουν.
Έτσι ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ με χρυσάφι για να’’ ντύσουν και στολίσουν’’ τον αντίπαλο του ’’αφεντικού τους’’ με τα κατάλοιπα της βρώμικης και πληρωμένης ασυνειδησίας τους.