ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ … ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ


+++  Σας στέλνω τα σημεία Μου, σ’ Ανατολή και Δύση, μα εσείς δεν τα προσέχετε, σας έχουνε κοιμίσει.  Μάταια κρούω κώδωνα, για να σας αφυπνίσω, ο Τρισυπόστατος Θεός, εσάς για να βοηθήσω. Σας στέλνω τα σημεία Μου σ’ όλης της γης τα πλάτη και σεις παιδιά Μου δύστυχα, γυρίζετε άλλη πλάτη. Είστε άξιοι της τύχης σας, μ’ αυτήν την καταντιά σας, ότι λοιπόν κι αν πάθετε η ευθύνη είναι δικιά σας. Μονάχοι το θελήσατε στην κόλαση να πάτε, τα μάτια δεν σηκώνετε, Εμένα δεν κοιτάτε. Τα μάτια έχετε κλειστά απ’ τον εγωισμό σας, δικαίωμα έχει επάνω σας ο βρωμερός εχθρός σας. Σας ετοιμάζει όλους σας για τα δικά
του τα ταμεία, αφού εσείς ξεχάσετε την σωτήρια μετανοία. Σφίγγει ο κλοιός τριγύρω σας και σεις αδιαφορείτε τον κίνδυνο που έρχεται δεν θέλετε να δήτε. Ωσάν την στρουθοκάμηλο εσείς συμπεριφερώστε, αδιαφορώντας για τον κίνδυνο, τον εαυτό σας δεν θα σώστε. 
Μιλάω ο Άγιος Θεός σε σας τα πλάσματά Μου που αποστατήσατε από Εμέ, φύγατε μακρυά Μου. Και σας ρωτώ ο Πλάστης σας, ο Κύριος και Θεός σας, πήτε Μου:..
τι παράπονα έχετε από Εμέ τον Πλαστουργό σας; Πότε Εγώ σας στέρησα τα δώρα Μου τα θεία; Εγώ για εσάς παιδάκια Μου, δεν έγινα θυσία; Δεν πέθανα εις τον Σταυρό Εγώ ωσάν κακούργος, για να σας σώσω απ’ τον εχθρό, που είναι αυτός πανούργος; Το Σώμα και το Αίμα Μου, δεν δίνω ο Χριστός σας, για να θεώσω τέκνα Μου Εγώ τον εαυτό σας; Οσάκις Με ζητήσατε δεν βρίσκομαι Παρών, χωρίς να εξετάσω το ιδικό σας παρελθόν; Χωρίς να σας ζητήσω Εγώ λογαριασμό, πού είσαστε; Τι κάνατε τον προηγούμενο καιρό; Θαύματα δεν σας κάνω, μεγάλα, θαυμαστά, μήπως και μαλακώσω την ιδική σας πέτρινη καρδιά; Ότι κι αν Μου ζητήσετε, Εγώ δεν σας παρέχω, και απ’ όλους τους κινδύνους σας, Εγώ δεν σας προσέχω; Δεν δίνω σ’ όλους πλούσια της γης τα αγαθά Μου, να χαίρεστε παιδάκια Μου και να δοξάζετε το Μέγα Όνομά Μου; 
Όμως είστε ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ και όσα και να σας δώσω, την ΠΛΕΟΝΕΞΙΑ από σας δεν μπορώ να ξεριζώσω. Εγίνατε ΑΧΟΡΤΑΓΟΙσας κυβερνάει η γαστέρα, γι’ αυτό και την νηστεία Μου , εσείς πετάξατε πέρα, αφού πίθος απύθμενος είναι η δική σας η γαστέρα. Τα πάντα Εγώ προσπάθησα, για να σας συνετίσω και εις τον δρόμο τον σωστό, Εγώ να σας γυρίσω. Γιατί ΕΙΜΑΙ ΑΓΑΠΗ Ο ΘΕΟΣ και όλους σας αγαπάω και στον Παράδεισο όλους σας θέλω για  να σας πάω. Μα σεις αντιστεκόσαστε, μα σεις αδιαφορείτε, τι πρόκειται να πάθετε, δεν θέλετε να δήτε. 
Αλοί και τρις αλοίμονο, παιδιά δυστυχισμένα, θα κλαίτε, θα οδύρεστε που φύγατε από Μένα. Σας ξεγελάσανε οι εχθροί με τα ταξίματά τους, σας κρύψαν την κακία τους και την δολιότητά τους. Ψεύτικο ήταν το δόλωμα, πέσατε στην παγίδα και θα ξεσπάση πάνω σας εχθρού η καταιγίδα . Ενώ τα τέκνα Μου Εγώ θα έχω ασφαλισμενα, στην Θεϊκή αγκάλη Μου όλα καλά κλεισμένα. Και δεν θα πάθουν τίποτα, δεν θα το επιτρέψω, και κάθε έναν κίνδυνο Εγώ θα αποτρέψω. Ο Τρισυπόστατος Θεός σφραγίζω το γραπτό και κάθε ένα λόγο Μου Εγώ πιστοποιώ. Αμήν γένοιτο και δόξα τω Θεώ. +++ 


Σχόλια