Νέο «ρήγμα» στο κυβερνητικό μέτωπο ΑΝΕΛ κατά Φίλη: Προκλητικός και ανιστόρητος


 Με αφορμή το μήνυμα Φίλη για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου, ο Δημήτρης Καμμένος δηλώνει ότι ο υπουργός Παιδείας «αλλοιώνει την Ιστορία και -γιατί όχι;- πολύ σύντομα θα εκδίδει νέα βιβλία στα σχολεία με προσωπικές ιστορικές του εκτιμήσεις για το πώς εξελίχθηκαν τα ιστορικά γεγονότα»

Ανακοίνωση με την οποία καυτηριάζει το περιεχόμενο του μηνύματος που απέστειλε ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης, με αφορμή τις εορταστικές εκδηλώσεις για την 25η Μαρτίου και την Επανάσταση του 1821, εξέδωσε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ, Δημήτρης Καμμένος, προκαλώντας νέο ρήγμα στο κυβερνητικό μέτωπο.
Ο βουλευτής του συγκυβερνώντος κόμματος επιτίθεται σφόδρα στον Νίκο Φίλη, αφήνοντας να εννοηθεί ότι είναι ανιστόρητος και προκλητικός, καθώς όπως αναφέρει «αλλοιώνει την ιστορία» και ότι «πολύ σύντομα θα εκδίδει βιβλία με τις προσωπικές του απόψεις για το πώς εξελίχθηκαν τα ιστορικά γεγονότα».
Αναλυτικά η δήλωση του Δημήτρη Καμμένου:.....

«Τελειωμό δεν έχουν οι προκλητικές δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας κ. Φίλη ο οποίος μετά τα σχόλια του περί γενοκτονίας των Ποντίων, την απαγόρευση του σε εκκλησιαστικούς εκπροσώπους να επισκέπτονται σχολεία, θέλησε να ασχοληθεί και με την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου.

Ας ξεκινήσουμε από τη μη αποστολή εγκυκλίου προς τα σχολεία για πρώτη φορά σχετικά με τους εορτασμούς της εθνικής μέρας. Καθώς φαίνεται  το Υπουργείο Παιδείας αρκέστηκε να αποστείλει τη Δευτέρα 21 Μαρτίου μια περίεργη εγκύκλιο στα σχολεία της Α’ Βάθμιας και Β’ Βαθμιας εκπαίδευσης προτείνοντας μια σειρά δράσεων όχι μόνο για εκείνη ημέρα, που θα ήταν φυσικά δικαιολογημένο καθώς η 21η Μαρτίου έχει οριστεί ως Διεθνής Ημέρα για την εξάλειψη των φυλετικών διακρίσεων και του ρατσισμού και Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης, αλλά για ολόκληρη την εβδομάδα.
Αυτές οι δραστηριότητες σύμφωνα με την εγκύκλιο θα εκκινούν από την ανάγνωση και ανάλυση έργων της ελληνικής και της παγκόσμιας ποίησης τα οποία αναδεικνύουν τις αξίες της ισότητας και της αλληλεγγύης μεταξύ όλων των ανθρώπων χωρίς ωστόσο, να υπάρχει καμία αναφορά σε ένα τετραήμερο δράσεων, εκδηλώσεων, πρωτοβουλιών για την Επανάσταση του 1821.
Το μήνυμα που απέστειλε ώστε να διαβαστεί στα σχολεία της χώρας ήρθε να επιβεβαιώσει λίγο αργότερα τους χειρότερους φόβους όλων. Ο κ. Φίλης μετά την Ποντιακή Γενοκτονία θέλει να ξηλώσει και την Εθνική Παλιγγενεσία. Στο μήνυμα του μιλά για Επανάσταση των Ελλήνων ενώ απουσιάζει παντελώς κάθε αναφορά σε Τουρκοκρατία και 400 χρόνια σκλαβιάς πριν την απελευθέρωση των Ελλήνων με αίμα και θυσίες!
Σύμφωνα με τον κ. Φίλη λοιπόν κάναμε επανάσταση κατά αγνώστων και δεν σταματά εκεί. Σύμφωνα με τον Υπουργό «Η 25η Μαρτίου συμβολίζει τα γενέθλια της σύγχρονης Ελλάδας. Γι αυτό και τα γιορτάζουμε με δυναμισμό κάθε χρόνο, ανανεώνοντας τη ματιά μας στην Επανάσταση του 1821, καθώς τη στοχαζόμαστε μέσα σε νέες κάθε φορά συνθήκες». Ο κ. Φίλης σε αυτό το σημείο κάνει λόγο για «καινούργιο έθνος» που δημιουργήθηκε από την Επανάσταση, δίνοντας την εντύπωση ότι δεν υπάρχει συνέχεια του ελληνικού έθνους από αρχαιοτάτων χρόνων έως και σήμερα.
Προφανώς ο κ. Φίλης έχει μπερδέψει τη δημιουργία του Ελληνικού Κράτους με τη δημιουργία Έθνους και όπως πολύ σωστά επεσήμανε ο ιστορικός και συγγραφέας Σαράντος Καργάκος ¨Υποπτεύομαι  ότι ο άνθρωπος αυτός προετοιμάζει το έδαφος για μια νέα Τουρκοκρατία¨
Ο κ. Φίλης πρέπει άμεσα να αντιληφθεί ότι από τη θέση του Υπουργού Παιδείας που του έχει ανατεθεί, διαχειρίζεται ένα  σοβαρό και κρίσιμο χαρτοφυλάκιο, αυτό της Παιδείας, που επιχειρεί να προετοιμάσει, να καθοδηγήσει και να δημιουργήσει τη νέα γενιά, το μέλλον αυτού του τόπου. Αναρωτιέμαι λοιπόν πως θα γαλουχίσει αυτή τη νέα γενιά ένας Υπουργός Παιδείας ο οποίος υποπίπτει τόσο συχνά σε τόσο σοβαρά ¨λάθη¨,  αλλάζει την Ιστορία και τα γεγονότα της και δίνει βαρύτητα σε όσα ο ίδιος θεωρεί σημαντικά ακόμα και αν μεγάλοι ιστορικοί έχουν αντίθετη γνώμη. Δεν έχω καμία αμφιβολία πως ο κ. Υπουργός θα συνεχίσει να αλλοιώνει την Ιστορία με τέτοιου είδους δηλώσεις και γιατί όχι πολύ σύντομα θα εκδίδει νέα βιβλία στα σχολεία με προσωπικές ιστορικές του εκτιμήσεις για το πώς εξελίχθηκαν μεγάλα ιστορικά γεγονότα».
protothema.gr

Σχόλια