Μιλάει ο πατέρας ενός εκ των βομβιστών της Άγκυρας - Διαβάστε και βγάλτε τα συμπεράσματά σας

Ο M.D., πατέρας του Ömer Deniz Dündar, δεύτερου βομβιστή της Άγκυρας, μιλώντας σήμερα στα τουρκικά ΜΜΕ, είπε επί λέξει τα εξής:
"Ο γιός μου δεν μπορεί να έκανε τέτοιο πράγμα. Εγώ πήγα πολλές φορές στην Ασφάλεια για να φέρω πίσω το παιδί μου από τη Συρία. Το παιδί μου γύρισε
στο Αντγιαμάν το 2014. Έμεινε δίπλα μου επί οκτώ μήνες. Εγώ όταν ήλθε από τη Συρία, πήγα στην Ασφάλεια και ζήτησα να συλλάβουν και να φυλακίσουν το παιδί μου. 
Τον κάλεσαν στην Ασφάλεια, του πήραν κατάθεση και τον άφησαν ελεύθερο. Μετά από οκτώ μήνες πήγε πάλι στη Συρία. Ο γιός μου Ömer Deniz ήταν παντρεμένος. Είχε ένα παιδί. Αυτούς τους οκτώ μήνες δεν συζητούσαμε. Τώρα εγώ τι να κάνω; Η Ασφάλεια δεν με ενημέρωσε ποτέ ότι το παιδί μου είναι δυνατόν να κάνει μια τέτοια επίθεση"!
Δεν χρειάζονται σχόλια.
Η περίπτωση των βομβιστών της Άγκυρας και η κατάθεση του πατέρα του ενός εκ των δύο, είναι η εικόνα του τουρκικού κράτους.
Βάρβαρο, απάνθρωπο, γενοκτόνο, που δολοφονεί τους πολίτες του ακόμα και τον 21ο αιώνα.

Το επίμαχο κείμενο με τη μαρτυρία του πατέρα, από τη Χουρριέτ:....


Ömer Deniz Dündar’ın babası M.D.'nin açıklamaları şöyle, "Benim oğlum böyle bir şey yapamaz. Oğlumu Suriye’den geri getirmek için defalarca emniyete gittim. Oğlum 2014 yılında Adıyaman’a geldi. 8 ay yanımda kaldı. Ben oğlumu Emniyet'e şikayet ettim. Emniyet'e, ‘bunu alın cezaevine atın’ dedim. İfadesi alındıktan sonra oğlum serbest bırakıldı. 8 ay sonra Suriye’ye gitti. Ömer Deniz evliydi. Ömer Deniz’in bir çocuğu vardı. Ömer Deniz’le sekiz aydır hiç konuşmuyorduk. Şimdi ben ne yapacağım? Oğlumun böyle bir saldırı yaptığına dair emniyetten bana bir bilgi verilmedi’ dedi.

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/30310908.asp

http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2015/10/blog-post_580.html

Σχόλια