27 Μαΐ 2015

Ψεκάζουν ανηλεώς ΟΛΗ την Ελλάδα! Εικόνες από Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Πάτρα – Σάμο!!!

Όλο το Μάιο γίνεται ο κακός χαμός πάνω από τον Ελληνικό ουρανό. Όπως είχα πριν πριν από τα μέσα Απριλίου (χωρίς να είμαστε προφήτες) οι αεροψεκασμοί θα έφταναν στην κορύφωσή τους το Μάιο πριν ακολουθήσει η ελάττωσή τους κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Δείτε τι συνέβη σήμερα στον Ελλαδικό ουρανό και αποφασίστε αν θα χάψετε τις πληρωμένες μπουρδολογίες περί αφρικανικής σκόνης!
Αθήνα 23-5-2015
Αυτό συμβαίνει ΣΧΕΔΌΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ στην ΑΘΗΝΑ…..
Αναγνώστης


Θεσσαλονίκη 23-5-2015

Κι επειδή τόλμησε σήμερα ο ουρανός να τους ξεφύγει και να είναι γαλάζιος, βγήκε ένας στόλος από 5-6 αεροπλάνα κι έπιασαν εντατική δουλειά.
Βρωμίζουν κάθε καθαρό κομάτι του με γοργούς ρυθμούς.
Πως αλλιώς θα βγουν οι μετεωρολόγοι να λένε για την δήθεν ¨αφρικάνικη” σκόνη στις τηλεοράσεις?

ΥΓ. Γνωρίζει κανένας αν οι πιλότοι αυτών των αεροψεκαστικών είναι Έλληνες;

Αναγνώστρια......




Πάτρα 23-5-2015


Αυτή την εικόνα παρουσιάζει τις τελευταίες μέρες ο ουρανός της Πάτρας.

Κι εδώ έκανε την εμφάνισή της η “αφρικανική σκόνη” που τα τελευταία χρόνια μας επισκέπτεται τόσο συχνά, λες και μένει στο προηγούμενο τετράγωνο!


Αναγνώστης

1 σχόλιο:

  1. ΛΟΓΙΚΑ Ο ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΣ ΠΑΝΟΣ …ΑΥΤΟΨΕΚΑΖΕΤΑΙ !!!


    Υπάρχουν πολλές θεωρίες με αμέτρητα επιχειρήματα που στηρίζουν τους αεροψεκασμούς.

    Εμείς θα εξηγήσουμε πώς δημιουργούνται οι γραμμές πίσω από τα αεροπλάνα ώστε ο καθένας να μπορεί να βγάλει
    ===================================================================
    ασφαλώς τα συμπεράσματα του.
    Η συμπύκνωση υδρατμών (Contrails) απο τον κινητήρα ενός αεροσκάφους είναι ένα φαινόμενο πλήρως εξηγήσιμο. Οι άσπρες γραμμές πίσω από κάθε αεροσκάφος δημιουργούνται σε μεγάλα υψόμετρα και είναι η υγρασία από την εξάτμιση του αεροσκάφους. Λόγω της πολύ χαμηλής θερμοκρασίας (-20 μέχρι -45 βαθμούς κελσίου) και της χαμηλής πίεσης η υγρασία γίνεται αμέσως πάγος. Τα μικρά σωματίδια πάγου δέν λιώνουν σε αυτές τις συνθήκες και για αυτό το λόγο μένουν εμφανή στην ατμόσφαιρα για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Ανάλογα με τη διαδρομή του αεροσκάφους , αλλά κυρίως απο τις εναλλαγές υψόμετρου, το φαινόμενο γίνεται λιγότερο ή περισσότερο έντονο ενώ φαίνεται πως αλλάζει κατευθύνσεις και συγκέντρωση. Ακόμα και 2 αεροπλάνα που εμείς τα βλέπουμε να περνάνε το ένα δίπλα στο άλλο , στην πραγματικότητα το υψόμετρο τους μπορεί να διαφέρει 1000-2000 μέτρα! Τέλος ο τύπος της μηχανής , ο κατασκευαστής , το καύσιμο και ο αέρας παίζουν ρόλο στο σχήμα και την κατεύθυνση των γραμμών που βλέπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή