O BD Foxmoor, ο Μάλαμας και οι «έντεχνοι»

Ο ιδρυτής των Active Member, το hip hop συγκρότημα που δεκαετίες πριν τόλμησε με τον κοινωνικοπολιτικό του στίχο να χαράξει τον δρόμο για το συγκεκριμένο είδος μουσικής στην Ελλάδα, έδωσε μια συνέντευξη στο «Lifo», που έμοιαζε περισσότερο με μανιφέστο.


Μιλώντας για τη συνεργασία του με τον Σωκράτη Μάλαμα, η μπάλα πήρε όλους τους «έντεχνους»: «Δε θα ξανασυνεργαστώ με τον Μάλαμα. Με δειλούς εγώ δε θέλω νταραβέρια. Θέλω ανθρώπους που να σέβονται τον κόσμο τους. Του έλεγα ''Σωκράτη, κοίτα ποιους έχεις από κάτω σου, σαν υπουργικό συμβούλιο είναι αυτοί. Σ’ αρέσει να παίζεις σ’ αυτούς; Πες κάτι, ρε μαλάκα, για τη γενιά σου! Ποιος θα τα πει, εγώ; Εσύ έχεις κερδίσει αυτή την επικοινωνία. Δεν καταλαβαίνεις ότι έχεις γίνει ακίνδυνος; Ένα διάλειμμα από σκατά είσαι!''».

Και δεν σταμάτησε εκεί, με πείρα πολλών ετών στην πλάτη του μπορεί να κρίνει το καλλιτεχνικό στερέωμα με τη ματιά του «απ’ έξω», αφού δεν άλλαξε ποτέ και δεν συμβιβάστηκε: «Όταν το έντεχνο ακόμα απευθύνεται σε κόσμο, εγώ ανησυχώ πολύ. Όλη αυτή η μεσοβέζικη μαλακία του ότι παίρνουμε ρανίδες ελευθερίας και μετά επιστρέφουμε στο ξεμπουρδέλιασμα που ζούμε καθημερινά μου κάνει κάτι σαν πρέζα. Σαν έντεχνο εγώ βάζω τον Μάλαμα, τον Χατζηγιάννη, τους Locomondo, τη Μόνικα, τον Πλιάτσικα. Τον ίδιο κόσμο έχουν όλοι αυτοί».

Σχόλια