Καραγκιόζηδες......................................



Κάθε φορά που ακούω νέες εξαγγελίες για την ανεργία γελάω. Και πραγματικά το θέμα με αφορά προσωπικά. Αναρωτιέμαι αν έχω τρελλαθεί εντελώς, ή βρίσκομαι στα πρόθυρα!

Κάθε φορά που βλέπω στην τηλεόραση διαφημίσεις για ένθετα εφημερίδων που διαλαλούν νέες θέσεις εργασίας, αλλάζω κανάλι.

Κάθε που βλέπω παρουσιαστή και κυβερνητικό κολαούζο να συζητούν για τα κοινοτικά μέτρα κατά της ανεργίας, βράζω μέσα μου.

Όχι πως δεν έχω ανάγκη, αλλά δυόμισι χρόνια έχω φάει τις μέρες μου ψάχνοντας. Ξαφνικά ανοίξαν οι ουρανοί, σκέφτομαι...

Ρε, άντε απο δω καραγκιόζηδες ξεπουλημένοι, που τώρα ξαφνικά θυμηθήκατε πως υπάρχει πρόβλημα.

Θα περιμένω υπομονετικά. Έτσι κι αλλιώς, όλοι τους συμφωνούν πως στο τέλος του 2013 επιτέλους θα ξαναγεννηθούμε. Κι εγώ λοιπόν θα περιμένω τότε που θα έχουν λύσει όλα τα θέματα, για να ξαναβγω στην αγορά εργασίας.

Ο Μπάμπης ο blue

Σχόλια

  1. ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΣΤΕΡ ΠΑΝ;
    Με μεγάλη έκπληξη παρακολουθώ σάϊτς που υποστηρίζουν τον Πήτερ Πάν.
    Διαβάζω τα θέματά τους και παραξενεύομαι. Μόνο βρισιές , κατηγορίες, άθλια σκευάσματα και προπαγάνδα εναντίον ΟΛΩΝ των πολιτικών παρατάξεων, υπάρχει. Το είδα πολλές φορές μέχρι που πείστηκα ότι δεν κάνω λάθος και μεταφέρω και σε σας την απορία μου.
    Όλοι ξέρουμε , λίγο πολύ, ότι ο Πάνος είναι μια ..δωρεά, ή μία αντιδωρεά κομματική του Μητσοτακέϊκου. Παρουσιάστηκε σαν κομήτης ερχόμενος από τις Γαλλικές σπουδές του. Σπούδασε στη Γαλλία και κατάφερε(;) να γίνει και ενεργό μέλος του ‘’ Φίλο ΣΑΡΚΟΖΙΚΟΥ’’ σωματείου ‘’ ΕΛΛΑΣ-ΓΑΛΛΙΑ ..συμμαχία;’’
    Έτσι σήμερα, αποτελεί τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ ‘’κρόκο φιλίας’’ με το περιβάλλον του Σαρκοζί και τους ανθρώπους του. Εκείνο που δεν έχω καταλάβει, πιστεύω και άλλοι πολλοί, είναι : σε πιο χώρο ιδεολογικοπολιτικά ανήκει ο Πάνος;
    Ποια είναι η θεωρία του, το πιστεύω του , το πρόγραμμά του; Εγώ ομολογώ, ότι δεν έχω καταλάβει ΤΙΠΟΤΑ! Τι θέλουμε: μέσα στην Ευρώπη ή , έξω από την Ευρώπη και το ευρώ; Να αλλάξει η δομή της φορολογικής και φοροδοτικής υποδομής στην Ελλάδα ή όχι; Να πληρώσουν όλοι όσοι πρέπει ή όχι να συνεχίσουμε την παλιά ιστορία.
    Ποιες είναι οι απόψεις του για την τρομοκρατία; Έπιασε κάποιον ώστε να ‘’δικαιολογήσει’’ τον μισθό του επί 20 χρόνια;
    Καταρχήν ο κ. Καμμένος είναι άνθρωπος αυτό που λέμε "συστημικός ".
    19 χρόνια βουλευτής!!!! δεν άλλαξε και πολλά από τις θέσεις που υπηρέτησε αν και ενδεχομένως είχε καλές προθέσεις! Βέβαια τον πληρώσαμε λίγο πάρα πάνω αλλά μερικές φορές ..το άξιζε.
    Απέτυχε στην προσπάθειά του να..συλλάβει τον Ανδρέα Παπανδρέου ως αρχηγό της 17 Νοέμβρη και έκτοτε παραμιλά μόνος αλλά και με ..παρέα.
    Οργώνει τη θάλασσα και ψαροτουφεκίζει τα κύματα , νομίζοντας ότι κάπου εκεί πιθανόν να ‘’κρύβεται’’ η γοργόνα, η δίδυμη αδελφή της 17ης του Νοέμβρη.
    Σπούδασε στην Γαλλία και την Ελβετία(!).
    Έχει τιμηθεί: (...) και με το παράσημο του Ιππότη του Εθνικού Τάγματος της Αξίας
    από τον πρόεδρο της Γαλλίας,
    Νικολά Σαρκοζί .(Για ποιο λόγο άραγε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου