ΖΑΧΟΣ ΧΑΤΖΗΦΩΤΙΟΥ : «Στην τηλεόραση όλοι είναι αδερφές»



Ο Ζάχος Χατζηφωτίου μιλά για τους gay φίλους που είχε. «Στα χρόνια τα δικά μου, οι gay ήταν το πολύ πέντε άτομα.
Η Μαρίκα – όπως την λέγαμε – η Μόνικα και τρεις ακόμη. Σήμερα, όμως, έχουμε γεμίσει από gay. Στην τηλεόραση ειδικά δεν υπάρχει κανονικός άντρας, όλοι είναι αδερφές». Δηλώνει
στο People.
Ο Ζάχος Χατζηφωτίου όμως μιλά και για την προσωπική του ζωή. « Στα 87 μου έχω δύο φλερτ και είμαι μια χαρά. Αν έχεις μία, αγόρι μου, την παντρεύεσαι. Το μυστικό είναι αυτό που μου είχε πει κάποτε μια Αμερικανή: «Ζάχο keep them worried!»
Πρέπει να τις κρατάς ανήσυχες και να μην σε θεωρούν δεδομένο, για να προχωρήσει η κατάσταση».
Όσο για το αν φοβάται το θάνατο δηλώνει πως: ....

«Στον τάφο μου έχω ήδη ετοιμάσει την επιγραφή μου η οποία γράφει: «Έζησα όπως ήθελα. Χαίρετε!»...

Σχόλια