Τα λέει όλα ο κος Χάρης Ζάβαλος, τι να προσθέσω εγώ άλλο

______________________________________________________________
Έχω μικρομεσαιο μαγαζί κάπου στην Αθήνα.
Σημερα ο συνεταιρος μου που διαχειριζεται τα οικονομικα αποφασισε να πλήρωσει τις υπαλλήλους μας απο τα έσοδα των προηγούμενων ημερών.
Για μενα κ τον συνέταιρο δεν έμεινε προφανώς κατι οποτε ευελπιστούμε στον σημερινό τζίρο (μεχρι τωρα βέβαια δεν εχει μπει μύγα να μας χεσει).
Προφανώς κ λόγω της πλήρους κατάρρευσης της αγορας δεν θα πληρώσω τις τρέχουσες υποχρεώσεις (οι επιταγές παίρνουν τα αρχιδια μου λόγω του κλεισίματος των τραπεζων.)
Αλλα αμφιβάλλω οτι θα μπορέσω να τις καλυψω κ την επομενη βδομαδα.
Απο την στιγμη που ανακοινώθηκε το δημοψήφισμα, λόγω της διαπροσωπικής στενης σχέσης με το προσωπικο, εχω κανει μικρό γκάλοπ πρόθεσης ψήφου (για προσωπική κατανάλωση), και τα αποτελεσματα μεχρι τωρα ειναι 50/50 μεταξύ ναι και οχι.
Και προφανώς δεν σκοπεύω να κανω κάποιου είδους κατήχησης ωστε να επηρεάσω την ψήφο τους.
Και οσο επαγγελματικά με συμφέρει το ΝΑΙ (δουλευω κατα 90% με εισαγώμενα προϊόντα), η ηθική μου κ η αξιοπρέπεια λεει ΟΧΙ σε αυτο το ΑΙΣΧΟΣ.
Και οτι βρέξει ας κατεβάσει.
Ο καθεις απο το μετεριζι του ας πράξει τα δέοντα κ ας αναλάβει τις ευθύνες των πράξεων του.
Αυτός άλλωστε ειναι κ ο σκοπός του δημοψηφίσματος.
Στον αντίποδα, ο επιχειρηματίας κ διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Agilis ΑΕ, που ειδικεύεται στην κατασκευη κ εξαγωγή πληροφοριακών συστημάτων (και υποψήφιος με την ΝΔ), Γρηγόρης Φαρμακης, απειλεί δημόσια το προσωπικο του οτι δεν θα πληρωθεί αν δεν στηρίξει το ΝΑΙ κ αν δεν κατέβει σημερα στην διαδήλωση που το στηρίζει.
Γιατί αυτη φίλοι μου ειναι η διαφορα μεταξύ επιχειρηματία κ αλήτη.
Η διαφορα μεταξύ στυγνών εκβιαστών κ ανθρώπων του επιχειρείν.
Η διαφορα μεταξύ ανθρώπου κ τσογλανου.
Φαρμακη σημερα στο Σύνταγμα δεν θα βρέχει.
Θα σε φτύνουν μεσα στο στομα χλεμπονιαρη.

Σχόλια